Edo_yekta12 spirali taktırdığım ansan itibaren resmen doğum sancısı yaşadım düzenli aralıklarla ve bir an da gelen giden bir sancı ama dayanılmazdı 🥲kız kardeşim hastaneye zor yetiştirdi öleceğim sandım,o yüzden ilk 3-4 gün acile giderek ve sürekli ağrı kesici iğne yaptırarak durabildim. İlk adetten sonra da kontrol için muayene çağırmıştı kadın doğum,rahim kasılırken atabilirmiş. Yabancı madde giriyor sonuçta vücuda bazı vücutlar da bu şekilde tepki veriyor. Ağrı kesici iğne ağrılarıma biraz iyi gelirdi tavsiye ederim.