erva54 İkinci odeme tarihini bilen varmi benim e devlette onaylandı diyo ama ailem uygulamasında çocuklar eklenmiyor goremiyorum
Annemkuzum12 Aintyourmama merhabalar size sms gelmismiydii ilkogretmenim uygulamasindan mi takip edip paranizi aldiniz acaba Bu arada guzel gunlerde harcayinn 🌸
Aintyourmama Annemkuzum12 teşekkür ederim bana sms bugün geldi ben sabah çektim paranı uygulamadan takip ediyordum sürekli
Annemkuzum12 Aintyourmama uygulamada odeme kaydi olusturulmadi yaziyorr Gecen hafta kayit bulunamadi yaziyordu 2 gundur odeme kaydii olusturulmadi yaziyorr Sizde ilk baslarda ne yaziyordu acaba
eymen_oyku Annemkuzum12 merhaba Ben de 24 mart da doğum yaptım 5 mayıs da başvuru yaptım geçen haftalar kayıt bulunamadı yazıyordu 3 gündür kayıtlı ödeme yok yazıyor 28 mayıs da bankaya sordum yok yatmamış dediler
hbbyildiz Kızlar ben başvuru yapmıştım eşim de kendi e devletinden başvuru yapmış benimki sonuçlanmıştır diye Bu sıkıntı olur mu acaba
Annemkuzum12 eymen_oyku bende de odeme kaydi olusturulmadi yaziyorr biraz daha bekliyelim belki bu hafta ici yatar insaAllah