Anonymousmom benim teyzem iki çocukla boşanmaya çalışıyor hala büyük kuzenim 16 yaşında küçüğü 1 sınıfa gidiyor fakat dava 5-6 yıldır açık daha sonlanamadı teyzem uzaklaştırma kararı aldı evden çıkmadı ev kayınbabasının üzerine hala o evde kalıyor dava bitene kadar çıkmaz yüksek ihtimalle eşi de nafaka ödemiyor 5-6 yıldır normalde ödemesi gereken geçici miktar var fakat teyzem evden çıkarmadıkları için problem etmiyor iki çocuğun da geçici velayeti annede dava bittikten sonra tam velayeti de alır eğerki annede aksi bir durum sıkıntılı olaylar olmadığı sürece velayet anneye veriliyor benim anne babamda ben 4,5 yaşındayken boşanmışlar velayetim annedeydi
Yanlız nafaka öyle çok çıkmıyor teyzemin eşinin iki çocuk için ödemesi gereken miktar 1200 falandı
Benim babam bana ortaokul 5. Sınıfa kadar 125tl ödedi sonra dava açıldı 325 e çıktı sonra ben 19 uma gelince üniversite okuduğum için dava açtım 1260 olmuştu o davanın sonunda (geçen sene) sonra zaten evlenince geri biz nafakadan vazgeçtik şimdi 20 yaşındayım ona göre tarihleri hesaplayabilirsin fakat tabi karşıdaki kişinin maddi durumuna da bağlı bu bahsettiğim nafaka konusu ve avukatın ne kadar dişli olduğuna
Bana hakim 2 haftada bir hafta sonu kalma
15 tatilde 1 hafta
Yaz tatilinde 1 ay
Doğum gününde bir gün orada olma ve bayramın 2. Günü orada olma kararı vermişti fakat hiç 1 ay kaldığımı bilmem keza 1 hafta da aynı şekilde hatta lise zamanı yılda 1 defa 4 gün falan kalıp geliyordum
Teyzemin çocuklarda durum farklı onlar istedikleri zaman görüşüyor küçük olan çok sık görüşüyor büyük görüşmek istemiyor ne zamana isterlerse ayarlıyorlar