incismommy Kızlar sabah sağlık ocağına gittik 9.ay kontrolüne. Hemşire parmaktan ölçüm yaptı. Hemoglobin değeri 14.8 çıktı yüksek olduğunu söyledi telaşlandırdı beni. Doktoruma yazdım ama henüz dönmedi sizler ölçüm yaptırdınız mı?
incismommy mrvyhya doktorum gerek duymadı 1 yaş kontrolünde tahlillerine göre bakacağız dedi. Haftaya yaptıracağız