Kartanesi26_ merhaba ben 8 ay sağım yapmış ve doğduktan sonra hep meme reddi yaşamış bir anne olarak yazıyorum. Çok zordu ilk dönemler, emzirme danışmanlığı aldım, eds yöntemi kullandım, her takviyeyi denedim, 40 gün boyunca ağlaya ağlaya uğraştım. Sütüm gelmedi, kendimi yetersiz bir anne olarak nitelendirdim. Şimdi düşününce saçma geliyor ama o zamanlar çok zordu. Sonra bıraktım ve sağıma döndüm. Olursa olur, olmazsa kısmet dedim. 3 saatte bir düzenli sağıma başladım, stres azalınca sütte çoğaldı. Hiç strese girmeyin oluyor, olmazsa da nasip kısmet. Bebeğinize sizden daha iyi kimse bakamaz, sizden daha çok kimse sevemez. Süt ile kendinizi yıpratmayın, yol daha çok uzun.