nutellaa_ 4.5 yaşında hiç bir doktor bir kerede bitiremez isterseniz genel anestezi altında yapar ama hepsini bir anda, küçük bir dolguyla başlıyor çünkü çocuğun tepkilerini görmesi lazım çocuğun buna alışıp normalleştirmesi lazım ve çocuk o kadar uzun süre ağzını açık tutamaz