-yavrukus- İlk öğretmenim ailem uygulamasinda ödeme kaydı henüz oluşmamış gözüküyor böyle gözüküp de para alan var mi ocakta doğum yaptım Nisan’da başvuru yaptım başvuru devam ediyor gözüküyor
fatos5 -yavrukus- bende ocakta doğum yaptım 2. Çocuk ilk öğretmenim ailem uygulamasında gözüküyor du para 29. Da gittim çektim msj falan sormadılar gelmedi de zaten
hsznysr E devletten girdiğimde devam ediyor yazıyordu ilköğretmenim ailem uygulamasından baktığımda ödeme kısmında 5000 tl yazıyordu az önce gittim çektim Nisan 9 da doğum yaptım o ay içerisinde başvurumu yaptım. Bankaya gidip bi sorun bence
-yavrukus- Aintyourmama Ocak ayında doğum yapanlar daha önce alması lazım bence sırayla olsa daha iyi olurdu sanki seçmece gibi🤦
ert328_ -yavrukus- sizdede böyle mi bende 3 ocakta doğum yaptım Nisan’da başvurdum bugün halk bankangidip sorcam ama yatmismi diye
elfesyalina ert328_ bende anne çocuk yazmıyor sadece yardım yazıyor devam ediyor yazıyor bende almadım henüz
ert328_ perla_ hocam hangi uygulamadan bakıyorsunuz ki ben ailem ve öğretmenim uygulamasindan rehber sonra başvurular ordan bakıyorum