Haftaya ameliyata girecek 3 yaşında öneriniz varmı çok korkuyorum iki taraftda fıtık çıktı uyanık bir şekilde kucagimizdan alıp gidecekler çok ağlayacak çok korkacak ins kalıcı olmaz sonrası çok ağrısı oluyormu ayağa kalmak istiyecek olanlar anlatabilir misinz