busradri Merhaba anneler benim kiz 8ay 14gunluk ve yemeye gelince azini acmaz istahli istahli yemez ve canim cok sıkılıyo buna , mamayi sever ama icer, ne yapsam sizce
Mariposa busradri mamasini yiyorsa istahsiz diyemeyiz bence, 8 aylik corba pure yapiyorsunuz herhalde hic mi yemiyor neden? Mamasi tatliysa ondan olabilir corbasini vs tatsiz tuzsuz mu yapiyorsunuz acaba
durubahar busradri benım kızım anne sutu alıyordu mamada içmiyordı ek gıda yemıyordu cokta zayıf kaldı 15 ay emdi en son bıraktırdım meme olmayınca yemege yoneldı smdı 12 yaşında yemese bıle sonra yıcek canınızı sıkmayın
3kedili2bebekli busradri mama kolay o yüzden mama ogununu azaltıp biraz açıkmasina izin verin ilk günler zor ama sonra yemeye başlar
bizdejantikizlardik busradri 8. Ayda atak var o dönem olabiliyor böyle şeyler. Israrcı olmayın bence siz yine de öğünlerini sunun istediği kadar yesin. Zamanla daha çok yemeye başlayabilir. Zaten mama içiyor aç kalır diye korkmayın o doyacağı kadarını alır 🌸
MoonCrystal busradri 8 aylık bebeğe tat tuza gerek yok ne şeker ne tuz kullanmayin 1 yasa kadar .. Zaten şeker e hiç hiç gerek yok . Yediği şeylerin içinde az miktarda olacak makarna gibi . Daha küçük yemek istemeyebilir farklı farklı besinler sunun verin eline kesfetsin kendi tatsin şuan ek gıda ile doymasina zaten gerek yok
Mariposa busradri aptamil zaten sekerli bir mama sekerli yedirmeyin tabiki ama corbasini hafif tatlandirabilirsiniz. Eline haslanmis patates,havuc vs de verseniz yeterli olacaktir onun icin.
3kedili2bebekli busradri 1 günde baslamayacak zaten bi 15 gün sürüyor yemeye başlaması durumu anlamasi
busradri bizdejantikizlardik atak var derken mesela nasil olurlar , hic israrci olmam ama iste insan ister istemez cani sıkılıyor yemezlerse
balkizlar busradri nasıl bi r beklentiniz var 8.5 aylık için bilmiyorum ama 9 aya kadar tadına baksa yeter… siz üzerine gider stres yaparsanız o da yemekten iyice uzaklaşır
bizdejantikizlardik busradri Huysuz olabilir sinirli olabilir. Uyku-beslenme gerilemesi olabilir. Biz 8. Ayda çook zorlanmıştık bu konularda.
bizdejantikizlardik busradri Sabır canım sabrettim sadece. Benim kızın iştahı şükürler olsun iyidir ama o dönem oda çok yemek istemedi dediğim gibi yaptım zorlamadım. 2 hafta sonra felandı galiba geçti yavaş yavaş.