Asya011 Zynpmom iznin 1 yıl yapılması planlanıyor konuşmaları yapılıyor denildi resmi açıklamaya kadar bekliyoruz.
Leno elaalp2 Zynpmom yaz geliyor şimdi meclis tatile girer o zaman bu yasa yazın çıkmaz mı ki yazdan sonraya mı kalır 3 ay tatili var çünkü milletvekillerinin
gokcen_ Zynpmom Ben hamile olduğum böyle haberler vardı bebeğim birkaç ay sonra bir yaşına giricek düşün😂Sanmıyorum olacağını
Zynpmom Asya011 aile bakanı böyle bir açıklamamiz olmadı demiş ama. Sizin dediğiniz ne zaman nerde gördünüz kim dedi acaba bazı postlarda da Haziran’da yapılacak diye okumuştum
Asya011 Zynpmom cb başkanlığına sunulduğu için meclis toplantılarında illaki konuşuluyodur hani bu doğum yardımı gibi konuların konuşulması gibi 🤷♀️
Asya011 Zynpmom icraatını bilmem de zaten bu konular enine boyuna konuşulup karar veriliyor doğum yardımı için de geçen sene ön konuşması yapışmıştı şimdi parasını veriyorlar bu işler böyle 😊
gezentiannee Asya011 Doğum izmi mevzusu da geçen mayıstan beri gündemde.1 seneyi geçti açıklansa Ocak’ta açıklanırdı ben o zaman ümitliydim aile yılı ilan edilecek konuşma yapacak denmişti dogum yardımından bahsedildi sadece
kuzeycaatay Doğum yardımı yerine şunu yapsalar daha hayra geçer. 3 aylık çocuğu bırakıp nasıl işe gidelim. Aile yılıysa aileyi koru.