defnesmomyyy Merhaba. 3,5 aylık bebeğimin iki yanağında da egzama çıktı. Bu durumu yaşayıp, kortizonsuz krem kullanan var mı ? Ve hangi kremi kullandınız ?
zzezze defnesmomyyy ben kortizonlu hiçbir krem kullanmadım benimde bu aylarda çıktı 7 aylıkşuan boyun kısmında var bizim bebek alerjik bebek en başta bephantol kuru ciltler için krem var onu kullandım hafifleyince bioderma ile nemlendirdim yüzü 1 haftada toparlanmıştı
denizalismom defnesmomyyy maalesef kortizonlu kullanmak zorunda kaldım. Geçtikten sonra bioderma atoderm kullandım geçti tekrarlamadı çok şükür birde alerjiden di bizimkisi diyet yaptım geçti çok şükür
cinarselinn defnesmomyyy aynı sorunu yaşıyoruz şu an bebeğim 3.5 aylık iki yanağında da egzama cikti Locoderm diye bir krem verdi doktorumuz 5 gün kullanın dedi Hemen etkisini gördük, yoksa geçmiyordu
busubusu defnesmomyyy kortizonlu krem kullandik bizde ,baska sekilde gecmiyor ki. Hipokortla yara gibi olan yapisi gecti sonrasinda mustela intense kullandik surekli o sekilde yatisti.
defnesmomyyy cinarselinn bize de aynısını verdi ama kortizonlu diye kullanmak istememiştim en iyisi kullanmak 🫠🫠
cinarselinn defnesmomyyy yani tüm yüzüne dagilmasindan iyidir diye düşünüyorum ama dediğim gibi 5 gün dedi
defnesmomyyy Nemlendirici olarak mustela bioaderma falan önerdi aynen artmasındansa iyidir. Teşekkür ederim 🤗🫶🏻
cinarselinn defnesmomyyy merhabalar Egzemaniz ne durumda Biz kortizonlu kremi kullanınca geçmişti Kullanmayı bıraktık tekrar arttı
hepyerdeyizz cinarselinn dikkat etmek gerekiyor mesela öpmek terlemesi uzun süre nemlendirmemek yüzüne Yaklaşıp tukurur gibi konuşulması falan tetikliyor bazende Durudk yere de oluyor 🥲🥲Eğer öpen falan varsa Sert bir dile uyarmak gerekiyor ben Doktor yasakladı diyorum Bendne habersiz de öpen olursa yüzü egzama olunca farkeder hesbaini sorarım diyorum opemiholar 😂 ki zaten enfeksiyon geçirip duran bı bebek neden opulmek istenir ki söyledim de yani atopik ciltli hemde enfeksiyonlu diye ama Bazılarının analyasi gelmez
hepyerdeyizz defnesmomyyy Kortizonlu verdi doktor iki günde gecti ama tekrarlıyor . 1 aylikkenden başlamıştı