Arkadaşlar oğlum 6ay 6 günlük 2 gündür aglayacagi zaman böyle kendini sıkıyor hafif kızarıyor sanki kendini zorluyor gibi böyle olan varmi kabiz falan değil neden yapıyor anlamadım sinirlendiği zaman yapmaya başladı sizinde yapiyormuydu 2 gündür mamanin 2 numarasına geçtik o yaparmi birde tadimla4a başladık herseyden şüpheleniyorum artik