yagmur3494 Meme mama devam ediyorum elimde lansinoh biberon var ama hızlı akıyor sanki bebeğimin boğazına kaçıyor. Başka önerebileceğiniz biberon var mı
Prensesin_Annesi_ yagmur3494 Doğmadan almıstım avent suan 19 aylık hala aventten devam ediyoruz memnunuz denemenizi tavaiye ederim
yagmur3494 denizalismom numarası neresinde yazıyor gelen dış kutusunda s yazıyordu ama emziğin kendisinde bulamadım neresinde yazdığını
aslhnkrts yagmur3494 bende lansinoh kullandım hala kullanıyorum kızıma 15 aylık oldu . İlk başta alışana kadar kaçırdı bi kaç gün sonra alıştı s başlıktı .
Pirasalipuding yagmur3494 en iyisi Philips avent bence eğer akışı hızlı olandan devam ederseniz bir müddet sonra meme reddi olur
eymen_oyku yagmur3494 phılıps avent in çok güzel 2 ay 10 günlük bebeğim var mama meme olarak ilerliyoruz şuan sorun yok şükür