Haticeyns kaç kişilik bir aile olduğunuza bağlı canım benim. Fazla yolculuk yapıp yapmamanız vs göre büyük ya da küçük gelmesi değişiyor tabi. Biz evlenince o arabadan almıştık eşimle 5 yıl kullandık, 15 gün ince değiştirdik arabamızı. İ20 evet küçük bir araba. Bi yere giderken mesela bagaja bebek arabasını koyardık başka yer kalmazdı oğlum büyüdü şimdi ebeveyn kontrollü bisiklet kullanıyoruz mesela yine aynı şekilde onu koyunca bagajda başka şey koymaya yer kalmıyor. 2 sefer o araba ile tatile gittik bagaja büyük boy valizi koyunca diğer valizleri anca ön koltuğa koyabiliyorduk bende oğlumla arkada oturuyordum. Bir de alçak bi araba. Kasisten geçerken resmen duruyoruz altı vurmasın diye bi de kalabalık bindiysek iyice çöküyor. Oto koltuğu takılıyken aşırı zayıf iki kişi oturabilir arka koltuğa ama benim annem kayinvalidem falan kilolu insanlar hep birlikte bi yere gitmeye kalkınca mecbur oto koltuğu çıkarıyorduk öyle sığıyorduk bu sefer de dediğim gibi araba çöküyordu 😬 ama 5 yıldır bizi hiç üzmedi uzun yolda yaptık hiç pişman etmedi satarken bi içim burkuldu tabi ilk arabamızdı bi de 🥲