prensannesi15 biz 68günlüğüz. Gaz sancısıyla uykudan uyanıyordu hep. Özellikle geceleri aglarken masaj yapıyordun bacaklarından. Ama çözümü kimyon tohumunda buldum. Hergün bir kupa kendime demliyorum. Ilıyınca bir, maksimum iki çay kaşığı bebeğime veriyorum. Çok rahat gaz çıkarıyor sancısız pıtır pıtır. Tavsiye değildir, uyguladığımı yazıyorum. Dilerseniz doktorunuzla görüşüp gaz damlası vb. tercih edebilirsiniz.