YumukluSucurtaa evet haklısınız kzıım daha 13 aylık onun mama sandalyesi oaek beşiği oyuncakları derken perişan oluyoruz bizde yıllık izinde gitmeyi düşünüyoruz. Uzak değil ama 4 saatlik yol ve kızım arabada oturmayan bir bebek sürekli molalar vererek gidiyoruz birde o bayram trafiğini saymıyorum bile. Bizim çevre sıkıntı benim de moralim bozuluyor 2 günlüğüne de olsa gelin denildi ama öyle olmuyor işte maddiyattan sıkışıypruz deyınce adımız xcimri oluyor onu hiç katamıyorum bile konuya