Kızlar merhaba. Sütüm cok olduğu için göğsüm taş gibi olunca bebeğim ememiyor bende pompayla sağıyorum. Bir biberon dolmuştu dün. Buzdolabına koydum. Sabah uyanamadım eşim biberonu çıkarıp benmari usulu ılıştırıp vermiş. Fakat biberon tamamen bitmemiş. Şimdi o kalan sütü tekrar dolaba kaldırıp ihtiyacım olduğunda kullanabilir miyim? Buzdolabına girip cıktıktan sınra tekrar dolaba girebilir mi? Nasıl kullanılır bu anne sütü 🥲