Kumralada böle şeylerde acele etmemek lazımmış ben bu tarz durumlar için çok doktora götürdüm tek başına hiçbiri bi anlam taşımıyor dediler. Mesela kızım şuan 4,5 yaşında bazen bişi anlatırken takılıyor cümle kurmadan önce beklıyor hiç baskılamıyorum bu tarz takılma durumlarında baskılanırsa kekemelik olabilir diye duydum gayet sakin beklıyorum oda bikaç sanıyede toparlayıp anlatıyor