Sürekli kullandığım bezdi aldığım bu son pakette sürekli sızdırma sorunu yaşıyorum bebeğime pişik yapmaması nedeniyle tercih ettiğim markaydı ama sürkeli bu durumu yaşayınca başka marka arayışına gireceğim öneriniz var mıdır ? Aynı şikayetleri yaşayan var mı bi aldığım bi aldığımı tutmuyor 😔