Yeni yıl başlar başlamaz doğum yapan anneler neler hissettiniz? Ben ilk kez bir 31 Aralık gecesi çok heyecanlı, kaygılı ve stresliydim. Yıl bitiyor ve bir gün sonra bebeğimiz hayatımıza dahil oluyor😍
Bir de oğlak burcu minnoşlarımız. Karakterleri nasıl, araştırdığımda çok güzel özellikler görüyorum 🩷 hepsi sağlıklı olsun inşallah 🌼🧿🧿🌟🌟🌟🌟