minikfasul bizim de öyleydi yaşadığımız en zor atak dönemiydi diyebilirim uyku sıfır iştah sıfır sürekli kucak isteği sürekli ağlama 😪 o bişey değil 4.ay atağı zor diyorlardı 8.hafta atağından sonra hiç atak yaşamamış gibi geldi inanın 🥹 şu an 6.5 aylık kızım ilk 3 ay çok zordu sonra birden evimize bi güneş doğmuş gibi oldu zor günler hiç bitmeyecek gibi geliyor ama zaman o kadar hızlı geçiyor ki 💕