caglaozmen benim kıızm doğduğundan beri gece çiş yapmaz uyuyosa. Sabah kalkıncs yapar. Kız kardeşimin bebeği de öyle gece beslenme sayısı az olduğu için olabilir. Ama gün içinde aldığınız bez sayısı çok az beslenmesi yeterli mi ona bakmak lazım. Daha fazla beslemeye gayret gösterip bez sayısını arttırmaya odaklanabilirsiniz. Beslenmesi fazla olup çıkışı olmazsa o zaman idrar yapmakta sorun var demektir