Hanımlar bebeğim 1 ay 6 günlük oldu bazen mama veriyorum 30ml içiyor sonra ağzını kitliyor asla açmıyor içmiyor bir türlü sütümü sağıp verdiğimdede bu şekilde en fazla 40ml falan içiyor çok nadir tek seferde bazen 60ml içtiği oluyor onun dışında hep 30 ml 1 aylık bebek için tek seferde 30ml çok az değilmi sizcede kilo alımına doktor iyi dedi 3260 doğdu tam 1 aylıkken 4085di günlük çişli bez sayısıda iyi ama 30ml çok az geliyor bana birde genellikle az içtiği için 1-1,5 saatte bir acıkıp aranmaya başlıyor mecburen tekrar meme ya da mama veriyorum bu gaz yaparmı vermezsem çok huzursuzlanıyor bu sefer