Benim bebeğim şu an 7 aylık. İlk 4.5 ay boyunca yoğun gaz problemi yaşadık. Denemediğimiz şey kalmadı açıkçası. Sab simplex damla önermişti doktorumuz bir süre kullandık. İşe de yaradı ama bir yerden sonrs bağışıklık yapıyor bence. Clinikid aldık ama bizde hiç işe yaramadı. Bşuna almayın bence. Ayaklarını ve karnını sıcak tutmak iyi gelmişti, kiraz çekirdeği kemeri deneyebilirsiniz veya dümdüz sıcak su torbası . Bir de ana kucağı var otomatik olmayan, bazen onda karnına elimi koyup sallamak iyi geliyordu, çoğunlukla onda uyuyor zaten. Çok zor bir dönem, bir sabah uyanıyorsunuz ve çocuk osurmayı öğrenmiş oluyor ama o süreci geçirene kadar çok yorucu oluyor 😅