ecmel1 Bebeğim 4 gündür gece 2 de kalkar sabah 6 ya kadar uyanık kalır ne yapsamda uyutamıyorum nedenini bilen var mı ya da aranızda bu durumu yaşayan
sumeyyeslem ecmel1 malezef Bizimde öyleydi o aylarda şimdi 13 aylık ara ara yine oluyor sık değil ama 11-12 aylarından gece tam da dediğiniz aralıkta uyanıyor hiçbir şekilde uyumuyordu
hk29 Bebeğiniz kaç günlük veya aylık önce bu önemli. Bir de bebek uyandığı zaman beslerken bez değişimi yaparken geceleri sakın ışık açma. Karanlık senin onu görebileceğin kadar ışığın olduğu ortam olsun. Bebekler böylelikle uyku aşamasına çabuk geçer
ecmel1 hk29 aynen öyle yapıyorum emziriyorum da geceleri uyanır uyanmaz emeklemeye başlıyor çok enerjik oluyor gün doğduktan sonra uyur 10 aylık oldu diş sancısından mı acaba bilmiyorum
cansucaz ecmel1 gündüz uykusunu düzenlemelisiniz sanırım. Ayına göre 1 uykuya düşebilir gündüz o da 2 saati geçmemeli diye biliyorum.
nura97 Gecen bir arkadasim da aynisini soyledi. Bebegi tam soylediginiz saatte uyanip 4 saat uyanik kaliyor ve o da 10 aylik. Acaba o ayda noluyoki ilginc geldi
gulsahmomm nura97 buyume atagi geçiriyorlar sendrom dedikleri şey işte bir yaşına girecekler Allah yardımcınız olsun 😏🌸
ecmel1 cansucaz iki gündür tek uykuya geçiş yaptık ama hala aynı uykusu düzenli normalde bu ara böyle oldu
ecmel1 sumeyyeslem yaa desenize gelecek aylarda da aynı şeylerle karşılacaz bizde diyoruz büyüyolar uykuları yemeleri düzene girer diye ama bebişler bizi rahata koymak istemiyorlar
gulsahmomm nura97 oluyor kızlar ben kızımda ilk 1 yıl zorlandım o yüzden doktor ve pedegoglarla ilerledim hep onlardan duyduğum bu yani her ayin ayri skntisi ve güzelliği var 🌸🌸
ecmel1 gulsahmomm bizde de 4 ay atağı oldu ama 10 ay da var mı duymadım peki 1 yıldan sonra nasıl oldu düzeldi mi ataklar bitti mi
gulsahmomm ecmel1 hayır bitmedi 3 yaşına yeni girdi hala olabiliyor ama tabiki o zamanlarki gibi değil artık o beni anlıyor dinliyor ben onu anlıyorum dinliyorum iletişim olduğu için şuan daha kolay
ecmel1 Berfin4720 inşallah ağrıları geçer bebişlerin ani ağlamalarını zaten biliyoruö diş sancısı olduğunu