Kızım 14 aylık. 5 gündür gece emzirmelerini kesmeye çalışıyorum. Hala uyanıyor tabikii ve bugün ekstra bir kriz yaşadık. Acaba hazır mı değil ? Yanlış mı yapıyorum? Ne zaman düzene girer ? Gece beslenmesini kesebilen anneler siz neler yaptınız yazarsanız çok sevinirim 😔