Hayır geçmez. Aksine onu hastalıktan koruyacak olan antikorlar geçer. Yani sizin hastalıkla savaşan hücreleriniz bebeğede geçer ve onun hasta olmasını engeller. 2.5 aylık bebeğim var çok kötü grip oldum, eskisinden daha çok emzirdim, normalde mama veriyorum arada, hiç vermedim her emzirme sonu sütümü sağdım verdim. Çok şükür ona bulaşmadı. Tabi çift maske + el hijyeni