Kızlar nöbetteyim yavrum yanıyo ys akşamdan beri ateşi vsr en fazla 38.1 çıktı görünürde diş yok yerleri belirginleşmiş ssdeve anlamıyorum ds pek. Hırıltı öksürük hapşırık vs bişey de yok keyifli çok şükür. Akşam uykuya çok direndi ağladı ilk defa çok direndi durmadı sonra ateşi çıktı birden şimdide 37.5 yanıyor kafası ayakları. Zıbın ile durduruyorum ne yapmalıyım Cslpol verdim iki kere 4 saat ara ile. Tecrübelerinize ihtiyacım var hastaneye gitmeli miyim enfeksiyon mu vsr ki. Bi kabızlık sorunumuz vsr sert ve top top çıkarıyor kuzum karnı sureklı gurulduyor sadece bsşks hiç bi sorunumuz yok kafayı yicem yatırıyorum bacaklarını karnına çekiyor yan dönüyor gazı mı vsr kaka mı sıkıştırıyor anlamadım hiç uyuyamadı ana kucağında uyuttum şimdi gitsem mi sabahı mı beklesem bilmiyorum. Telefonumun sol ekrsn tarafı çalışmıyor bazı tuşlara bsılmkypr yanlış yazdıysam kusura bakmayın