minnakalya gogus ucu gerekmiyor zaten emmesi için, kahverengi kısmı komple ağzına sokun emer. Benimde cahilliğime denk geldi silikon uc kullandım hastanede hemşire önerdi. Çocukta meme reddi oluştu 2 ay sagip verdim zamanla da kesildi. Keşke diyorum o hemşire hiç bana rastlamasaydi. Hatta sonra emzirme danismanindan yardım aldım, kadının dediği ilk şey keşke kullanmasaydin. Bebekler zaten çok küçük o silikon ucu doldurana kadar boş çekiyor, ilk günler sutumuzde az anca doluyor. Hem boşuna hava çekiyor hem beslenemiyor en sonunda da reddediyor