Mama da zehir değil ve mamayla büyüyen çocuğun da çok da bi eksiğinin olduğunu düşünmüyorum. Hatta mama ile imsan en azından doyduğundan emin oluyor. Saatlerce emzirmeyi beklemek yok vs. Büyüyünce de bi fark olmayacak. O yüzden hayatın akışına bakın, bebeğinizin güzel günlerine odaklanın. İlerde boş yere üzüldüm diye üzülürsünüz. Stresiniz bebeğe de yansıyor ki bu anne sütü olmamasından daha kötü