DenizAlpinAnnesi her bebek bir olmuyor. Kızımın doktoru da anne sütüne önem veriyor, obezite yapmadığını her seferinde dile getiriyor ve ek gıdaya çok yüklenme diyor. Muhallebi yasak, yoğurt yerine anne sütü verdiriyor mesela. Önemli olan dediğiniz gibi takip ve besinleri dengelemek. Bi de çocuklar yürümeye, hareketlenmeye başlayınca zaten kilo veriyorlar :)
Farahzeynep bence zamanında yemek yeme düzeni sağlanmadığı için kilolu olmuş olabilir. Çocuk her yaşında sağlıklı ve dengeli beslenirse kilo problemi olmayacaktır :)