miran69_ 12betul uygulamada ne yazıyordu bnde TC kimlik numarasina henüz ödeme kaydı oluşmamıştır yaziyor sizdedemi aynıydı
12betul miran69_ Evet ben çekene kadar aynı şekilde ödeme oluşmamıştır yazıyordu çektikten 1 saat sonra ödendi olarak çıktı
miran69_ 12betul canım bişey soracaktim şimdi ödenecek tutarlar yaziyor fakat 6.6 olarak çıkıyor gitsem çekermiyim acaba sende tarih nasildi
12betul miran69_ almanız lazımdı evet . Tekrar mı başvuruyu iptal edip yapsanız acaba ? Ya en kötü ihtimal toplu alırsın da
elifgngr helloandmom çoğu kişinin öyle yazılmış ama almışlar kafam çok karıştı şimdi 🫠 biraz daha bekleyeyim o zamann🙂
gissem Benim de sistemde devam ediyor diye görünüyor ama bugün bankaya gittim kimliğim ile alabildim.
gissem Annemkuzum12 ocak ayında doğum yaptım. Mesaj sadece uygulama için geldi indirdim orada da hala devam ediyor olarak görünüyordu. Ben şansımı denedim yinede bugün gittim ve aldım.
Mother216 Büyük ihtimalle mayısta başvuru yapanlar gelecek aya kaldı sadecenisanda başvuranlar parayı aldılar bende 2 mayısta başvuru yapmıştım yoğunluktan dolayı başvuru yapamıyordum bugün banka ya gittim şubatta foğum yaptım ama yatmamış 2. Çocuk
elifgngr alparsanmom yaa çok teşekkür ederim yatmış gördüm sayenizde yaptım vallahi çok sağolun 🥰🥰 günlerdir bakıyorum bende yanlış yere bakıyormuşum🤣
Mother216 hayaljm91 allahallah ben sosyal hizmetleri aradığımda mayısta badvuru yapmışaanız üstünden bir ay geçmesi gerekiyor Haziran’da tekrar bakın dediler 🤔