333 bende (sanırım 5-6 yaşlarındayken) benzer bi an yaşamıştım. Annemle biz evde kalıyorduk kurban kesmeye babam gidiyordu gelene kadar öğlen oluyordu. Babam gelene kadar nasıl ağlamıştım ‘insan bi zile basaaar, bi tabak et veriiiiir, hiç mi düşünmüyorlaaar’ falan diye komşulara sitem etmiştim canım ne kadar et istediyse artık 🤭