FtsCvlk 8 aylık civarlarında sanırım. Bir doktorun videosuna denk gelmiştim bebekler bu dönemlerde taklit yeteneği gelişir diyordu bu alkışlar baybaylar ordan geliyor siz gün içinde sık sık yapın kısa zamanda yapar o da😊 ben hep bu şekilde yaptım ondan sanırım bizimki gel gel, baybay, alkış yapıyor. Bir de konudan bağımsız sürekli anne anne dediğim için ilk kelimesi anne oldu🫠 bu da taklitten mi bilmiyorum ama cok mutlu olmuştum 😂