Nacafa öncelikle merhaba hanımefendi ben de sizin gibileri anlayamıyorum. Tecrübesiz anneler anlar şu an ki telaşemi eminim. Eşim calisiyor ve ben geceleri bir başına oluyorm kızımla. O an elimde para vs olmadığı için ne yazık ki hastaneye götüremedim ve saatlerdir kafamda kuruyorm bişi olmuş mudur acaba diye. Lütfen siz ve sizin gibi her şeyi bildiğini zanneden insanlar olayın içerigini bilmeden atlamasınlar. Ben belki bir anne çıkar da içimi bir nebze de olsa rahatlatır diye yazmış olabilirim bu postu değil mi :)) saygılar