Arkadaşlar iyi geceler 30 Nisan da doğum yaptım 5 Mayıs ta başvurdum e devlette devam ediyor değerlendiriliyor görünüyor uygulama da da TC kimlik numarası için uygun Bir kayıt bulunamadı yazıyor anlamıyorum kırk defa silip yükledim yine aynı msj da gelmedi bana yatmismi açaba arayincada Bilgi vermiyor lar bilgisi olan var mı yardımcı olurmusunuz