defmommy 333 evet ben kızıma ve eşime almıstım ama içeriğine bakarak alın ilk aldıklarımda hiç bakmadım çoğu polyester geldi daha sonrakilerde içeriğine bakarak aldım sorun yaşamadım
nnoktaa 333 hiç almadım. Alırken mutlaka kumaş bilgisine bakılmalı. Çoğu ürün polyester. Bir de beden sıkıntı olabiliyormuş.
Pamukhanim_ 333 kızıma alıyorum kıyafet ayakkabı falan içeriğine bakıp alıyorum sorun yaşamadım güzel geliyor
Merveeofs 333 geçen sene kızıma bir üst istemiştim gerçekten güzel geldi. Ama yine de yorumları okuyun özellikle Türkiye’den olanları..
ygtzynp 333 kızıma elbise eşime 2 ayakkabı aldık elbise büyük olduğu için henüZ giyemedi ama ayakkabılar aşırı rahat diyor eşim