benim ilk çocuğumda da bu durum vardı şimdi halen de devam ediyor yumurtalarım büyüyor fakat catlamiyor kendi kendine yani ben yumurta çatlatma hapı almayana kadar catlamiyor ve korunmasam dahi gebe kalamiykrum sizce fırsatı değerlendirip çocuk isteyene kadar beklim mi yoksa tedavi olsam mi ileride sıkıntı olur mu ikinci çocuk için 🤣 ben bu duruma kendi yanımda Allah tarafından korunuyorum diyorum adetlerim düzenli..