selam güzel anneler😍🌺
20 aylık olduk şu an dediği kelimeler. mama aba dede ebe eda bazen baba anne demiyor anneanne demeye calisiyor allahallah demeye calisiyor yani anliyorum öyle demeye çalıştığını, komut alır örnek bunu babana ver dedene ver derim gider verir bize birşeyler yedirir elleriyle, bizi taklit eder bardağından birşey içmeye çalışır hüpp der bide 😅 temizlikte bana yardım eder makinayı boşaltır bana verir çekmece siler çamaşırı elime verir ben dizerim yani çok meraklı ev işleri her şeyi usulüne göre yapar oyuncağını al gel derim getirir bizimle oynar legoyu çok sever bul tak oynarız yanlış yapsada 😅 öğretmeye çalışıyorum daha halka dizeriz yanlış dizer onu da tabi arada, çok arkadaş. canlısı hemen gider sarılır çocuklara oynayalım der peşinden koşar çocukların TV hiç yok hayatimizda hiç acmayiz telefondan bı 30 dk bakar en fazla yemeğini öyle yer çizgi flm olmasa da kendi videolarina bakar daha çok telefonla alo der konuşmaya çalışır tabi anlaşılmıyor anlamsiz kelimeleri daha çok bıdır bıdır birşeyler diyor ama anlamıyoruz bu normal mi bu aylarda kelime sayısı az mı peki hikaye okuyorum ama hiç sevmez alismadi sanırım hemen sıkılır ağırlık vericem ama, otzm çok yaygınlaştı sürekli karşıma çıkıyor aklım bulanıyor kafasini şallar bazen hayır demek için de yapar arada, kendi etrafinda döner çok sık olmasada alkış çak çak yapıyor bay bay çok nadir işaret ediyor ama söylemiyor ne istediğini gorumcenin çocuğu var oglumdan küçük yaşına girmedi daha baya konuşuyormuş çocuk taklit ediyormuş herşeyi çocuk napıyor agliyormu dediğinde hemen üüü diyerek ağlıyor taklidi yapıyormuş bizimkine desek avel avel bakar suratıma 😅 aklıma gelenler bunlar kısaca sizin bebişler de aynımı yoksa endişelenmeli miyim🥲 kontrolünde Dr sorucam size de danışmak paylaşmak istedim uzun oldu kusura bakmayın🥲