ka82 Bebebgim on aylık diş çıkarma dobeminde şimdi öyle bir uyandı ki nerdeyse ağlaması bağıra bağıra 4 dakika sürdü hiç sakinlemedi. Böyle bir durum yaşayan var mı aranizda.
kanalizzze59 ka82 evet tabiki benim oğlum her diş çıkarmada böyle Parol iyi geliyor sadece uyumadan önce beriyorum
ozdemirinannesi ka82 çok normal diş döneminde sadece böyle oluyor çocuklarım zaten uykudan çığlık atarak içli ağlayıp uyanırsa bilki diş geliyor
1esrazgn ka82 maalesef bugün 6 aylık oldu bebeğim bizde aynı durumdayız tedagil kullanıyor biraz da olsa rahatlatıyor
ka82 kanalizzze59 parol bize malesef iyi gelmedi. Calpol veriyorum ama onda da kusuyor. zar zor tetagil veriyorum. Ağlaması çok uzun sürün e telaşa kapıldım.
ka82 ozdemirinannesi çok teşekkür ederim dönüşünüz için biraz uzun sürünce telaşa kapıldım ne yaptıysam susmadı emmek istemedi.
ka82 Minel-inannesi çok teşekkür ederim çok geçmiş olsun sizede. uzun sürünce emin olamadim acaba korktumu baska bir yeriki ağrıyor diye.
ka82 1esrazgn ilaçlara karşı çok isteksiz calpolde kusuyor. Tetagil çok nadir atabiliyorum ağzına. Çok geçmiş olsun sizede kolaylıkla çıkarır inşallah.
sebur ka82 evet bizimde oyleydi suan 6 aylık alt dişleri patlamış. Rahatladı baya artık uykularından aglayarak uyanmıyor. Yatmadan önce eczaneden aldığımız doğal diş jelini sürdük bizde baya işe yaradi
ka82 sebur dış jeli bizde ise yaramamisti o dönem tetagili daha kucukken kolay vermiyordum şimdi anlıyor hiç istemiyor.cok geçmiş olsun.
dayes ka82 evet gece uykularında böyle olabiliyor, bizde ek olarak temasla uyuma vardı kucağımda yatıyordu
ka82 dayes bizde de bu şekilde ama o temasta bile rahatlamadi 4-5 dakika sürdü ağlaması. Sonrasında anca emmek istedi.
3kedili2bebekli ka82 her diş doneminde syni seyi yaşıyorum o an hemen jel şurup sakinlestiriyorum yada su veriyorum serinlesin bir anda diye
ka82 3kedili2bebekli keşke içse. Daha küçükken vermek çok kolaydı ama şimdi anlıyor tetagil atıyorum ağzına o da zar zor onu çıkarmak istiyor oguruyor.
3kedili2bebekli ka82 öyle oluyor çok normal büyüdükçe bu kadar keskin olmayacak korkmayın uyansa da mizirdanip geri dalacak yada emecek sakinlesek
ka82 aslhnkrts asla ilaç içmiyor. Bazen ağzıyla ısırdığı memeye döküyoruz oradan ne kadar alabilirse alıyor.