Derin2108 bebeğim Newviti hiç beğenmedi ben de tattım tadı kötü gerçekten oysa keçiboynuzu özü var içinde ama içiremedim.Sağlık ocağının verdiğini bir ay kullandık vegaferon, tadını da beğendi çok da güzel içti bi yan etkisini de görmedim ama içeriğinden dolayı bıraktım. Sideferi herkes öneriyor siz de onu alın isterseniz ben tahlil yaptırdım bebeğe bir kaç gün sonra sonuca göre alcam. Newviti beğenmeyebilir boşuna para vermeyin diye yazdım ☺️Tabi siz bilirsiniz