hamdosss ben 6 aydan önce 5 aylikken yoğurt falan tattirdim.. 6 aylıktan 9 ayliga kadar çoğunlukla emerdi zaten yoğurt çorba gibi şeyler icirdim 10 aylıktan itibaren taneli şeyler şehriye , Makarna, pirinc , Bulgur, falan verdim nohut, fasulye yemeği yapınca ezdim hafif oyle yedirdim.. labne ile haşlama Yumurta karıştırıp yedirdim. Açıkçası ben ne yedi isem onu yedi yeşil fasulye dolma biber içi falan.. patates kızartması haslamasi.. midesi aldığı kadar 3 ana öğün (anne sütü veya mama) 2 ara öğün ek gıda canım. Bence zaten büyüdükçe ek gıdaya dusmesi daha iyi canım..