merve5533 Kızlar bebeğim 3 aylık 2 ayına kadar çok güzel kaka yapıyordu şimdi kakasını yapamıyor gazını poposundan çıkarıyor ve çok fazla pis kokuyor ne yapmam gerekiyo önerilerrr
skubra merve5533 karnına bebek yağı ile masaj yapın bir de poposuna nemlendirici krem sürün daha rahat yapıcaktır
ertonunannesi23 merve5533 ben zeytinyaği ve bebek yağınla masaj yapıyorum hem karnına hemde poposuna ve bisiklet sürer gibi yapiyorum ayaklarini aninda yapiyor 🥲
cilekli_soda merve5533 kulak çöpünü zeytinyağına batırıyorum azıcık popo şçine de dokunduruyorum yarım çay kaşığı kadar da zeytinyağ veriyorum çok zorda kalırsam 2 ay 23 günlük bu şekilde yapıyor
210624 merve5533 poposuna ve göbek deliğine dogal zeytinyağı sürün kulak çöpünü batirip bizde aynı sorunu yaşamıştık o bizim kurtarıcımız oldu , ama dikkat edin çok az sürün yoksa ishal olir bide onun ağrısını çekmesin kuzum
minnakkofte merve5533 popoya krem sürüyoruz biraz ya da doktorumuz bir kez beslenme sondasiyla uyarıp yatirmisti çok zorda kalırsak onu yapiyoruz
senaurass merve5533 aynısını yaşıyoruz 2 ayına kadar her gün düzenli yaptı. 2 aylık olunca bi değişti 4. Gün rota aşısı olduktan sonra yapabildi onu öyle kurtardık şimdi yine 3. Gündeyiz yapsın diye bekliyorum 🥹
senaurass merve5533 evet ilgisi var mı bilmiyorum dviti daha az veriyorum şu an düzenli kaka yapıyor biri yazmıştı dvit fazlalığından kabız olur diye kontrolümüzde doktora soracağım