esenhanimm Ne alaka? Aç mı kalsın, açlıktan ağlarken çatlasın mı? Yada açlıktan hastanelik mi olsun bebek? Bende mama + meme büyüttüm çok şükür büyüyorlar. Mama zehir kafasından çıkın. Kaynananız anneniz falan mı manipüle etti sizi yoksa kendinize dert mi arıyorsunuz? Hiç sütü gelmeyen ve hiç anne sütü alamayan bebekler/ anneler var burada bu tarz saçma düşüncelerinizi buraya yazıp insanları da acaba kötü bir sey mi yapıyorum kafasına sokup vebal’e girmeyin yok yere.