Bir konu acmistim. Kurtaj oldum ve basima gelmeyen kalmadi. Ozel hastanede oldum ve doktoe icimde parca unutmus. Islemden 2 gun sonra avuc ici buyuklugunde parcalar dusurdum ve siddetli agriyla devlet hastenesine gittim. Kalan parcalari diri diri temizlediler ve 3 gun hastanede yattim. 15 aylik oglumu 3 gun goremedim.Antibiyotik tedavisi uygulandi. Ayin 16sinda teropatik kurtaj oldum. Hala damla damla kanamam geliuor. Boyle bir durum yasayan varmi