busranurbyz bi arkadaşımın kızı da 18 aylık hala yürümüyo, nörolojik herhangi bi sorun da yok, bi çocuk gelişimi uzmanıyla görüştüler, bir çok psikolojik sebep olabilir temkimli biri olduğundan da kaynaklanabilir demişler, ergoterapiye başladılar… ergoterapi çocuklara çok açıdan iyi gelen bir olay, dilerseniz bir araştırın görüşün…