Merhaba,
Arkadaşlar yaşayanınız illaki vardır ve bu dönemi atlatanlardan öneri rica ediyorum.
Kızım 5 aylık 1 haftadır sürekli ağlama, kucakta gezme isteği başladı. Ana kucağında durur bakardı etrafına şimdi koyduğum an ağlamaya başlıyor ama öyle böyle değil sanki etini koparırcasına…
Nasıl atlatacağım bu süreci yardımlarınızı bekliyorum. Bir de 3 yaşında kızım var. Onunla ilgilenemiyorum diye vicdan yapıyorum bu sefer iyice çıkmaza giriyorum.