aytul28 Kızlar 2 aylık bebeğim var kabız oluyoruz fitil atmadan yapamıyor. Önerebileceğiniz birşey var mı . Mama ile besleniyoruz bu arada (aptamil prosyneo)
yagmur35yy aytul28 en güzeli saf zeytinyağ çok rahat edr bi çay kaşığı yeter ona bide bol bol karına masaj
ftm06 aytul28 ay bizde oyleydik evet zeytinyağı verin mamaya katın bizde mama kullandım ve kaç değiştirdim
merve5533 Bizde 3 aylığız şuan sadece anne sütü alıyoruz ama benimde bebeğim kaka çok yapmıyor 2 aya kadar hersey cok guzeldi