Eğer bebeğin sağlığı iyi ise nöbetçi doktorlar kötü değilse suni sancı ile doğum yapmayın derim. İlk doğumum 2,5 ay geçti hala üzerimden etkisini atamadım 0 sancı 0 açılma ile 28 saat sancı çektim bişe olursa sezeryana alırlar diye yemek su yok dediler neyse ki odamds su vardı da onlar görmeden içtim. Kendi sancımız bu kadar can yakıyor mu bilmiyorum ama suni sancı benim gördüğüm en büyük işkence yöntemiydi.