Balannesi Zeynepmom Canım boyu uzun olunca kilo daha farklı oluyor göbek ve bacagını sıkıyorsa değiştir erkekse bebegin sıkı olmasın
Sulegorkem Zeynepmom 45 günlükken 2 numara beze geçtik kilo olarak uygundu 1 numaraya ama bacak kısmını sıkıyodu bacakları kızarıyodu ve hafif morarır gibi oluyodu bezi değiştirince normale döndü
Pnrdnzysfars Ben rahat olsun diye direk 3 e gectim. Ama bezden beze de fark ediyor goon aldim en son 2 numarası prima nin 3 numarasina denk geliyor
GmzSnn 2.5 ayLığız yakLaşık bi haftadır 3 numara kuLLanıyoruz 2. Beze bi haftaLıkken geçtik desem yeri war kiLosu değiL totosu büyüktü 🤣🤣🤣
Marguerite Zeynepmom biz iki aylık oldk hala 1 numaradayız bebeğin boyu kilosuda normal nasl herkes 2 ye geçmiş kısa zamanda bu yazıları okuyunca şaşırdım😳😳😳
Retina Zeynepmom benimki 4200 53 cm doğdu bende bir haftada falan geçtim totosu büyük benimkininde sıkıyodu.
Egeninannesiii Zeynepmom 26 günlükken geçtik canım , bacakları kızarmaya baslamıstı bende 2 numaraya geçtim suan kızarma falan yok